
NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
26.04.2023
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije v23.04.1. pročitajte u nastavku:
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Omogućeno kopiranje izvoda i ostalih finansijskih knjiženja
- Omogućeno brisanje označenih stavki izvoda i ostalih finansijskih knjiženja
- Omogućeno filtriranje po kupcima (pravno/ fizičko lice) na izvještajima 'Rekapitulaciju kašnjenja plaćanja – kupci' i 'Zbirni pregled
potraživanja po kupcima'
- Korigovani ispisi 'Knjige izlaznih faktura' i 'Knjige ulaznih faktura'
- Korigovane procedure za "Kopiranje iz KUF-a i Kopiranje iz KIF-a"
- Na IOS-u dodano dugme "Stavke fakture" koja otvara stavke označene fakture na IOS-u
- Ispravljeno učitavanje napomena na fakturama
- Ispravljena automatska numeracija stavki izvoda
- Korekcija izvještaja EPO-1044
- Omogućeno kreiranje otplatnog plana - RATE na UFA i IFA
- Ispravljena PDV prijava i E-Kuf/ E-Kif (zaokruživanje decimala) - ZAKONSKA IZMJENA
- Onemogućeno 'Kopiranje iz KUF-a/ KIF-a' u blagajnu ako nije kreirana temeljnica
- Na pregledu stanja žiro-računa dodan iznos odobrenog prekoračenja u početnom stanju i stanje prekoračenja.
- Na tabeli izvoda, blagajni i ost.fin.knjiženja dodane kolone Kupci i Dobavljači – iznosi uplata i isplata koji se povezuju kroz IOS.
- Kreirana opcija Pregled dospijeća obaveza i prihoda
- Napravljen izvještaj rekapitulacija kašnjenja po specijalnoj klasifikaciji
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Zabranjeno razodobravanje maloprodajnih računa kada je odštampan fiskalni račun
- Na artiklima na tabu "Lot" dodan pregled lota po skladištima
- Zabranjeno odobravanje dokumenta u momentu kada se isti ažurira od strane više korisnika
- Omogućeno štampanje footera u punoj veličini na dokumentima
- Napravljen pregled i ispis akcijskih rabata sa artikala - (Rabati - dinamički cjenik)
- Korekcija reporta 'Rekapitulacija kašnjenja kupaca'- dodatne opcije- do 70 dana i - do 100 dana
- Korekcija ispisa labela
- Omogućeno rezervisanje po dokumentima prenosnica i povrata dobavljaču
- Dodana procedura za eksport internog izlaza u obliku internog ulaza
- Povećane ikonice kod povezivanja "Poveži sve" i "Prekini sve"
- Ispravljen ASCII import partnera
- Napravljena aplikacija koja radi preko AnyScreena M_ROB, evidencija ulaza, izlaza, inventura
PLATE:
- Omogućen elektornski export plata za Halcom - Union banka
- Omogućen elektronski export plata za Halcom - ASA Banka
- Ispravljeno exportovanje MIP obrazca
- Lični odbitak za Distrikt Brčko povećan na 1200 KM "Za isplate od 01.08.2022" - ZAKONSKA IZMJENA
- Izmijenjeni uplatni računi za uplatu doprinosa za zdravstveno osiguranje - ZAKONSKA IZMJENA
- Korekcija reporta 'Rekapitulacija za period'
- Korekcija obračuna doprinosa za Fond za rehabilitaciju
- Promijenjeni uplatni računi doprinosa zdravstvenog osiguranja - Zapadnohercegovački kanton
- Promijenjen broj žiro računa Zavoda zdravstvenog osiguranja i reosiguranja FbiH
- Korekcija ispisa platne liste za RS. Omogućeno štampanje više obustava.
GLAVNA KNJIGA:
- Izmijenjena tabela za izbor konta
- Ispravljeni ispisi za intervale u Excel- dodatno polje Konto
- Korigovana provjera automatskog knjiženja
POS KASA:
- Korekcija slanja nefiskalnog teksta nakon fiskalnog računa (Tring - localhost)
- Dodana vrsta placanja "Ček" na izvještaj "Rekapitulacija za benzinske pumpe (excel)"
- Korekcija izvještaja: Ispis prometa po računima u Excel“ i „Ispis prometa po stavkama u Excelu“
- Ispravljena greška prilikom kucanja komandom *
ELEMENT:
- Dodana mogućnost slanja naredbi preko IP adrese za nove NSC printere
- Omogućeno slanje template dokumenata na mail partnera
- Upozorenje kod pokušaja unosa novog poslovnog partnera u prethodnoj godini
- Korekcija prava pristupa finansijskoj operativi
- Korigovana prava pristupa za knjige faktura.
RECEPTI:
- Dodatni export u modulu- 'Export za medicinska sredstva (pen i pelene)'
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Omogućeno kopiranje izvoda i ostalih finansijskih knjiženja
- Omogućeno brisanje označenih stavki izvoda i ostalih finansijskih knjiženja
- Omogućeno filtriranje po kupcima (pravno/ fizičko lice) na izvještajima 'Rekapitulaciju kašnjenja plaćanja – kupci' i 'Zbirni pregled
potraživanja po kupcima'
- Korigovani ispisi 'Knjige izlaznih faktura' i 'Knjige ulaznih faktura'
- Korigovane procedure za "Kopiranje iz KUF-a i Kopiranje iz KIF-a"
- Na IOS-u dodano dugme "Stavke fakture" koja otvara stavke označene fakture na IOS-u
- Ispravljeno učitavanje napomena na fakturama
- Ispravljena automatska numeracija stavki izvoda
- Korekcija izvještaja EPO-1044
- Omogućeno kreiranje otplatnog plana - RATE na UFA i IFA
- Ispravljena PDV prijava i E-Kuf/ E-Kif (zaokruživanje decimala) - ZAKONSKA IZMJENA
- Onemogućeno 'Kopiranje iz KUF-a/ KIF-a' u blagajnu ako nije kreirana temeljnica
- Na pregledu stanja žiro-računa dodan iznos odobrenog prekoračenja u početnom stanju i stanje prekoračenja.
- Na tabeli izvoda, blagajni i ost.fin.knjiženja dodane kolone Kupci i Dobavljači – iznosi uplata i isplata koji se povezuju kroz IOS.
- Kreirana opcija Pregled dospijeća obaveza i prihoda
- Napravljen izvještaj rekapitulacija kašnjenja po specijalnoj klasifikaciji
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Zabranjeno razodobravanje maloprodajnih računa kada je odštampan fiskalni račun
- Na artiklima na tabu "Lot" dodan pregled lota po skladištima
- Zabranjeno odobravanje dokumenta u momentu kada se isti ažurira od strane više korisnika
- Omogućeno štampanje footera u punoj veličini na dokumentima
- Napravljen pregled i ispis akcijskih rabata sa artikala - (Rabati - dinamički cjenik)
- Korekcija reporta 'Rekapitulacija kašnjenja kupaca'- dodatne opcije- do 70 dana i - do 100 dana
- Korekcija ispisa labela
- Omogućeno rezervisanje po dokumentima prenosnica i povrata dobavljaču
- Dodana procedura za eksport internog izlaza u obliku internog ulaza
- Povećane ikonice kod povezivanja "Poveži sve" i "Prekini sve"
- Ispravljen ASCII import partnera
- Napravljena aplikacija koja radi preko AnyScreena M_ROB, evidencija ulaza, izlaza, inventura
PLATE:
- Omogućen elektornski export plata za Halcom - Union banka
- Omogućen elektronski export plata za Halcom - ASA Banka
- Ispravljeno exportovanje MIP obrazca
- Lični odbitak za Distrikt Brčko povećan na 1200 KM "Za isplate od 01.08.2022" - ZAKONSKA IZMJENA
- Izmijenjeni uplatni računi za uplatu doprinosa za zdravstveno osiguranje - ZAKONSKA IZMJENA
- Korekcija reporta 'Rekapitulacija za period'
- Korekcija obračuna doprinosa za Fond za rehabilitaciju
- Promijenjeni uplatni računi doprinosa zdravstvenog osiguranja - Zapadnohercegovački kanton
- Promijenjen broj žiro računa Zavoda zdravstvenog osiguranja i reosiguranja FbiH
- Korekcija ispisa platne liste za RS. Omogućeno štampanje više obustava.
GLAVNA KNJIGA:
- Izmijenjena tabela za izbor konta
- Ispravljeni ispisi za intervale u Excel- dodatno polje Konto
- Korigovana provjera automatskog knjiženja
POS KASA:
- Korekcija slanja nefiskalnog teksta nakon fiskalnog računa (Tring - localhost)
- Dodana vrsta placanja "Ček" na izvještaj "Rekapitulacija za benzinske pumpe (excel)"
- Korekcija izvještaja: Ispis prometa po računima u Excel“ i „Ispis prometa po stavkama u Excelu“
- Ispravljena greška prilikom kucanja komandom *
ELEMENT:
- Dodana mogućnost slanja naredbi preko IP adrese za nove NSC printere
- Omogućeno slanje template dokumenata na mail partnera
- Upozorenje kod pokušaja unosa novog poslovnog partnera u prethodnoj godini
- Korekcija prava pristupa finansijskoj operativi
- Korigovana prava pristupa za knjige faktura.
RECEPTI:
- Dodatni export u modulu- 'Export za medicinska sredstva (pen i pelene)'


Obavijest o neradnom danu
Dragi prijatelji,
obavještavamo vas da povodom obilježavanja predstojećeg vjerskog praznika Ramazanskog bajrama, naša kompanija neće raditi u petak 21.04.2023. godine.
20.04.2023
Dragi prijatelji,
obavještavamo vas da povodom obilježavanja predstojećeg vjerskog praznika Ramazanskog bajrama, naša kompanija neće raditi u petak 21.04.2023. godine.
Upućujemo vam iskrene čestitke povodom nastupajućeg praznika, Bajram Šerif Mubarek Olsun!
Kolektiv 5th Dimension d.o.o.
Kolektiv 5th Dimension d.o.o.


Promjena vremena na fiskalnim uređajima
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na ljetno računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
25.03.2023
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na ljetno računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
Kratko uputstvo za promjenu vremena na fisklanim uređajima na ljetno računanje dostupno je na našoj web stranici.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.


Sretan 1. mart, Dan nezavisnosti Bosne i Hercegovine!
Poštovani, obavještavamo Vas da je srijeda, 1. mart 2023. godine, neradni dan.
27.02.2023
Poštovani, obavještavamo Vas da je srijeda, 1. mart 2023. godine, neradni dan.


Nova poslovna godina
Otvaranje nove poslovne godine i prenos početnih stanja
16.12.2022
Otvaranje nove poslovne godine i prenos početnih stanja
Poštovani klijenti,
Bliži se vrijeme otvaranja nove poslovne godine i prenosa početnih stanja te Vas podsjećamo da su tekstualno i video uputstvo dostupni na našoj web stranici. Procesi su detaljno objašnjeni u uputstvu tako da korisnici mogu samostalno početi sa radom u novoj poslovnoj godini, ali ukoliko postoje dodatna pitanja ili Vam je potrebna pomoć, naš tim korisničke podrške Vam je na raspolaganju.
Bliži se vrijeme otvaranja nove poslovne godine i prenosa početnih stanja te Vas podsjećamo da su tekstualno i video uputstvo dostupni na našoj web stranici. Procesi su detaljno objašnjeni u uputstvu tako da korisnici mogu samostalno početi sa radom u novoj poslovnoj godini, ali ukoliko postoje dodatna pitanja ili Vam je potrebna pomoć, naš tim korisničke podrške Vam je na raspolaganju.


Poštovani,
Obavještavamo Vas da je petak, 25.11.2022. godine, neradni dan uslijed obilježavanja Dana državnosti Bosne i Hercegovine.
Na raspolaganju smo Vam već u subotu, 26.11.2022. godine.
24.11.2022
Obavještavamo Vas da je petak, 25.11.2022. godine, neradni dan uslijed obilježavanja Dana državnosti Bosne i Hercegovine.
Na raspolaganju smo Vam već u subotu, 26.11.2022. godine.
SRETAN VAM 25. NOVEMBAR - DAN DRŽAVNOSTI BOSNE I HERCEGOVINE!


Poštovani,
S ponosom predstavljamo mobilnu platformu m-Element.
09.11.2022
S ponosom predstavljamo mobilnu platformu m-Element.
Novi sistem u potpunosti je integriran sa našim knjigovodstvenim programom Element te je instaliran na mobilni uređaj sa ugrađenim laserom za skeniranje barkodova.
M-Element omogućava brz i neometan rad sa udaljenih lokacija, pri čemu se unijeti podaci automatski sinhronizuju sa centralnom bazom.
Dokumenti se u m-Element unose jednostavnim skeniranjem robe te je sam proces evidentiranja ubrzan, a mogućnost greške je svedena na minimum. Pored dokumenata za prijem i prodaju robe, m-Element posjeduje i kontrolne dokumente kao i inventuru.
Komercijalistima je olakšan pristup informacijama sa terena, te kreiranje različitih dokumenata vodeći računa o stanju zaliha.
Za sve dodatne informacije budite slobodni da nas kontaktirate na broj telefona 033/ 712-200 ili putem mail adrese info@5d.co.ba .
M-Element omogućava brz i neometan rad sa udaljenih lokacija, pri čemu se unijeti podaci automatski sinhronizuju sa centralnom bazom.
Dokumenti se u m-Element unose jednostavnim skeniranjem robe te je sam proces evidentiranja ubrzan, a mogućnost greške je svedena na minimum. Pored dokumenata za prijem i prodaju robe, m-Element posjeduje i kontrolne dokumente kao i inventuru.
Komercijalistima je olakšan pristup informacijama sa terena, te kreiranje različitih dokumenata vodeći računa o stanju zaliha.
Za sve dodatne informacije budite slobodni da nas kontaktirate na broj telefona 033/ 712-200 ili putem mail adrese info@5d.co.ba .


Promjena vremena na fiskalnim uređajima
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na zimsko računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
21.10.2022
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na zimsko računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
Kratko uputstvo za promjenu vremena na fisklanim uređajima na zimsko računanje dostupno je na našoj web stranici.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.


Pobjednici nagradne igre
Izvučeni su pobjednici naše nagradne igre.
12.10.2022
Izvučeni su pobjednici naše nagradne igre.
Radi dogovora oko implementacije ostvarenih nagrada dobitnici će biti kontaktirani od strane marketing tima.
Sretnim dobitnicima čestitamo .
Sretnim dobitnicima čestitamo .


Poštovani klijenti, u toku je nagradna igra u kojoj možete osvojiti licencu za jedan od modula programa 5D Element!
Ispunite nagradni kviz i osvojite licencu za jedan od modula programa 5D Element!
01.09.2022
Ispunite nagradni kviz i osvojite licencu za jedan od modula programa 5D Element!
Pravo učešća kvizu imaju svi klijenti naše kompanije kao i potencijalni korisnici programa 5D Element.
Uslovi učešća:
• Zapratite Fb stranicu ili Instagram profil naše kompanije
• Popunite kratki kviz
Pobjednici će biti odabrani slučajnim izborom (01.10.2022.) uz provjeru ispunjavanja uslova učešća, te objavljeni na oficijalnoj web stranici naše kompanije.
Uslovi učešća:
• Zapratite Fb stranicu ili Instagram profil naše kompanije
• Popunite kratki kviz
Pobjednici će biti odabrani slučajnim izborom (01.10.2022.) uz provjeru ispunjavanja uslova učešća, te objavljeni na oficijalnoj web stranici naše kompanije.


Poštovani korisnici, usvojene su nove zakonske izmjene vezane za PDV prijavu!
U skladu sa zakonskim izmjenama, napravili smo novu verziju programa Element. Izmjene su vezane za zaokruživanje decimalnih iznosa na PDV prijavi.
02.08.2022
U skladu sa zakonskim izmjenama, napravili smo novu verziju programa Element. Izmjene su vezane za zaokruživanje decimalnih iznosa na PDV prijavi.
Potrebno je preuzeti novu verziju programa prilikom pokretanja Vašeg Elementa te će nova verzija biti automatski implementirana.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


ISKORISTITE PROMOTIVNI PERIOD!!!
Poštovani, u mjesecu augustu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci POS kase!
01.08.2022
Poštovani, u mjesecu augustu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci POS kase!
Rabat od 50% odnosi se na cijenu licenci modula 'POS kasa'.
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba


Otvaranje nove firme u 5D Elementu
Da li ste znali da u Vašem Elementu možete samostalno otvoriti bazu nove firme?
14.07.2022
Da li ste znali da u Vašem Elementu možete samostalno otvoriti bazu nove firme?
Svim našim klijentima već je poznata činjenica da je u programu Element moguće zasebno voditi poslovne promjene za više firmi.
Ukoliko se pojavi potreba za otvaranjem baze nove firme u programu, moguće je to uraditi kroz par koraka prateći instrukcije iz kratkog uputstva za otvaranje novih firmi..
Ukoliko se pojavi potreba za otvaranjem baze nove firme u programu, moguće je to uraditi kroz par koraka prateći instrukcije iz kratkog uputstva za otvaranje novih firmi..


ISKORISTITE PROMOTIVNI PERIOD!!!
Poštovani, u mjesecu julu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci Financijske operative!
01.07.2022
Poštovani, u mjesecu julu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci Financijske operative!
Rabat od 50% odnosi se na cijenu licenci modula 'Financijska operativa'.
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba


Globalno misli, lokalno djeluj i snosi vlastitu odgovornost!
Poštovani klijenti,
Pravilna briga o okolišu naša je zajednička obaveza, stoga Vas pozivamo da odlaganje starih fiskalnih uređaja prepustite nama.
15.06.2022
Poštovani klijenti,
Pravilna briga o okolišu naša je zajednička obaveza, stoga Vas pozivamo da odlaganje starih fiskalnih uređaja prepustite nama.
Stari uređaj prilikom zamjene predajte našim fiskalnim serviserima, te ćemo u saradnji sa firmom ZEOS iste pravilno odložiti.
Više informacija o akciji možete dobiti pozivom na broj telefona 033-712-775.
Više informacija o akciji možete dobiti pozivom na broj telefona 033-712-775.


NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
01.06.2022
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije v22.05.2. pročitajte u nastavku:
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Napravljen izvještaj 'Evidencija o nabavkama i potrošnji medicinskih sredstava',
- Napravljen izvještaj pregled prodaje po distributerima,
- Ispravka formula na izvještajima,
- Povećan broj karaktera za ispis nefiskalnog teksta,
- Naziv dokumenata na TKM-u i TKV-u ispravljen (puni naziv dokumenta)
PLATE:
- Ispravka rekapitulacije plata po radnicima (Republika Srpska),
- Ispravljen export GIP-a radi vrste isplate (treba da bude samo 1 ili 2),
- Napravljena procedura da program izuzima poduzetnika sa eksporta GIP-a,
- Izuzet poduzetnik kod štampanja obrazaca GIP-1022,
- Odobravanje dokuemenata preko kratice CTRL K- napravljeno da se odobravanjem na CTRL ALT K pokazivač prebacuje na naredni dokument
- Napravljen ispis platne liste za Republiku Srpsku.
KADROVSKO:
- Ispravka kod unosa kadrovskih promjena.
STALNA SREDSTVA:
- Upisivanje konta za više osnovnih sredstava.
ELEMENT:
- Na upitu za ispis labele dodano sortiranje 'Po nazivu'.
- Online registracije programa.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Napravljen izvještaj 'Evidencija o nabavkama i potrošnji medicinskih sredstava',
- Napravljen izvještaj pregled prodaje po distributerima,
- Ispravka formula na izvještajima,
- Povećan broj karaktera za ispis nefiskalnog teksta,
- Naziv dokumenata na TKM-u i TKV-u ispravljen (puni naziv dokumenta)
PLATE:
- Ispravka rekapitulacije plata po radnicima (Republika Srpska),
- Ispravljen export GIP-a radi vrste isplate (treba da bude samo 1 ili 2),
- Napravljena procedura da program izuzima poduzetnika sa eksporta GIP-a,
- Izuzet poduzetnik kod štampanja obrazaca GIP-1022,
- Odobravanje dokuemenata preko kratice CTRL K- napravljeno da se odobravanjem na CTRL ALT K pokazivač prebacuje na naredni dokument
- Napravljen ispis platne liste za Republiku Srpsku.
KADROVSKO:
- Ispravka kod unosa kadrovskih promjena.
STALNA SREDSTVA:
- Upisivanje konta za više osnovnih sredstava.
ELEMENT:
- Na upitu za ispis labele dodano sortiranje 'Po nazivu'.
- Online registracije programa.


ISKORISTITE PROMOTIVNI PERIOD!!!
Poštovani, u mjesecu junu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci Robno-materijalnog knjigovodstva!
31.05.2022
Poštovani, u mjesecu junu, osigurali smo akciju na kupovinu i dokup licenci Robno-materijalnog knjigovodstva!
Rabat od 50% odnosi se na cijenu licenci modula 'Robno-materijalno knjigovodstvo'.
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba
*Cijena mjesečnog održavanja dokupljenih licenci nije podložna rabatu.
Aktuelne cijene naših proizvoda i usluga možete provjeriti na web stranici..
Za sve informacije o ponudi, naš tim Vam je na raspolaganju. Kontaktirajte nas na tel: 033/712-200 ili na mail adresu info@5d.co.ba


Automatsko knjiženje plaća
Poštovani, da li koristite sve funkcionalnosti Vašeg 5D Elementa?
22.04.2022
Poštovani, da li koristite sve funkcionalnosti Vašeg 5D Elementa?
Ušteda vremena i smanjena mogućnost greške značajni su ciljevi koje je potrebno postići korištenjem poslovno informacionog sistema. Jedna od automatskih procedura koja vam omogućava optimizaciju procesa jeste automatsko knjiženje plata.
U samo par klikova proknjižite plate, bez obzira na broj radnika i složenost samih obračuna.
U sekciji Podrška- Preuzimanje za Vas smo pripremili kratko uputstvo za automatsko knjiženje plaća..
U samo par klikova proknjižite plate, bez obzira na broj radnika i složenost samih obračuna.
U sekciji Podrška- Preuzimanje za Vas smo pripremili kratko uputstvo za automatsko knjiženje plaća..


Novi platni list u Republici Srpskoj
Poštovani korisnici, usvojene su nove izmjene Zakona o radu Republike Srpske!
06.04.2022
Poštovani korisnici, usvojene su nove izmjene Zakona o radu Republike Srpske!
U skladu sa zakonskim izmjenama, kreirali smo ispis nove platne liste. Uputstvo za generisanje novog platnog lista u Republici Srpskoj spremno je na našoj web stranici.
Link za preuzimanje uputstva .
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Link za preuzimanje uputstva .
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Promjena vremena na fiskalnim uređajima
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na ljetno računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
01.04.2022
Poštovani korisnici,
ne zaboravite promijeniti vrijeme na ljetno računanje na Vašim fiskalnim uređajima.
Kratko uputstvo za promjenu vremena na fisklanim uređajima na ljetno računanje dostupno je na našoj web stranici.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije, fiskalni servis Vam je na raspolaganju. Molimo Vas da ih kontaktirate na broj telefona 033-712-775.


Automatska nadogradnja Elementa
Budite uvijek u skladu sa novim izmjenama Vašeg Elementa.
Za naše klijente mogućili smo jednostavnu automatsku nadogradnju programa na najnovije verzije.
28.03.2022
Budite uvijek u skladu sa novim izmjenama Vašeg Elementa.
Za naše klijente mogućili smo jednostavnu automatsku nadogradnju programa na najnovije verzije.
Prateći potrebe naših klijenata, kreirana je opcija automatske nadogradnje Elementa.
Ova opcija dostupna je za sve korisnike koji trenutno imaju neku od verzija programa iz 2022. godine.
Uputstvo za rad sa automatskom nadogradnjom preuzmite na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Ova opcija dostupna je za sve korisnike koji trenutno imaju neku od verzija programa iz 2022. godine.
Uputstvo za rad sa automatskom nadogradnjom preuzmite na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Programi lojalnosti kupaca
Zadovoljstvo kupaca je važno, ali lojalnost kupaca je neprocjenjiva!
Poštovani korisnici, upoznajte se detaljnije sa funkcionalnošću programa lojalnosti u Elementu.
17.03.2022
Zadovoljstvo kupaca je važno, ali lojalnost kupaca je neprocjenjiva!
Poštovani korisnici, upoznajte se detaljnije sa funkcionalnošću programa lojalnosti u Elementu.
U POS kasi, jednom od zasebnih modula programa Element, našim klijentima smo omogućili kreiranje programa lojalnosti. U skladu sa potrebama, moguće je izabrati neki od predefinisanih programa lojalnosti i prilagoditi ih potrebama Vašeg poslovanja. Program omogućava promptno praćenje stanja prikupljenih benefita u zavisnosti od odabrane opcije lojalnosti. Mogući su porgrami akumuliranja bodova, popusta i iznosa na bonitetne kartice kupaca.
Kao dodatnu opciju moguće je podesiti da se prilikom kucanja računa ispiše nagradni kupon.
Uputstvo za rad sa programima lojalnosti preuzmite na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Kao dodatnu opciju moguće je podesiti da se prilikom kucanja računa ispiše nagradni kupon.
Uputstvo za rad sa programima lojalnosti preuzmite na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Import podataka u Element
Poštovani klijenti, krerirali smo nove procedure za import podataka u Element!
10.03.2022
Poštovani klijenti, krerirali smo nove procedure za import podataka u Element!
Prelazak sa jednog informacionog sistema na drugi može biti dugotrajan i naporan posao.
Da bi svojim korisnicima olakšali prelazak na naš program, razvili smo procedure za import podataka iz drugih aplikacija. Automatizam će Vam donijeti uštedu dragocijenog vremena, te smanjiti mogućnost greške.
Ove procedure se mogu koristiti i za import različitih izmjena podataka poput promjena na partnerima ili uvoza dodatnih partnera u Element.
O načinu upotrebe istih pročitajte u Uputstvu za import podataka koje se nalazi na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Da bi svojim korisnicima olakšali prelazak na naš program, razvili smo procedure za import podataka iz drugih aplikacija. Automatizam će Vam donijeti uštedu dragocijenog vremena, te smanjiti mogućnost greške.
Ove procedure se mogu koristiti i za import različitih izmjena podataka poput promjena na partnerima ili uvoza dodatnih partnera u Element.
O načinu upotrebe istih pročitajte u Uputstvu za import podataka koje se nalazi na našoj web stranici.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Vođenje skladišta po lotovima
Poštovani korisnici, upoznajte se detaljnije sa funkcionalnošću praćenja skladišta po lotovima.
03.03.2022
Poštovani korisnici, upoznajte se detaljnije sa funkcionalnošću praćenja skladišta po lotovima.
Potreba da se prilikom nabave i prodaje robe evidentiraju serijski brojevi i datumi, postaje izraženija sa povećanjem obima poslovanja. Praćenje stanja skladišta i svakodnevnog kretanje robe i materijala može biti naporan i dugotrajan posao, posebno kada se mora voditi računa sljedivosti ulaza i izlaza. U programu Element vođenje skladišta po lotovima je jednostavan proces i omogućava ispravan i promptan uvid u stanje i kretanje robe i materijala.
Na našoj web stranici možete preuzeti uputstvo za rad sa lotovima , a ukoliko JOŠ UVIJEK nemate opciju rada sa lotovima sve informacije o načinu aktivacije i implementacije možete dobiti od našeg prodajnog tima.
Na našoj web stranici možete preuzeti uputstvo za rad sa lotovima , a ukoliko JOŠ UVIJEK nemate opciju rada sa lotovima sve informacije o načinu aktivacije i implementacije možete dobiti od našeg prodajnog tima.


Obračun plaća po povlaštenoj osnovici
Funkcionalnost obračuna plaća po povlaštenoj osnovici u ELEMENT-u je dostupna!
24.02.2022
Funkcionalnost obračuna plaća po povlaštenoj osnovici u ELEMENT-u je dostupna!
U propisima o doprinosima postoji posebno pravilo o osnovici za obračun doprinosa za zaposlenike u rudnicima uglja, zatim tekstilnoj, kožnoj i industriji obuće te u niskoakumulacijskim djelatnostima tradicionalnih esnafskih zanata. Prema Zakona o doprinosima je propisano da njihovi poslodavci mogu obračunavati doprinose na osnovicu koja se računa na osnovu koeficijenta 0,29, ali uz uslov da isplaćena plaća ne prelazi 60% od prosječne mjesečne neto plaće u FBiH za period I-IX prethodne godine.
Uputstvo za obračun plaća po povlaštenoj osnovici, za naše klijente je dostupno za preuzimanje.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Uputstvo za obračun plaća po povlaštenoj osnovici, za naše klijente je dostupno za preuzimanje.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Slanje setova IOS-a i opomena mailom
Poštovani korisnici,
u programu Element moguće je automatsko slanje setova IOS-a i opomena.
15.02.2022
Poštovani korisnici,
u programu Element moguće je automatsko slanje setova IOS-a i opomena.
Automatizam će Vam donijeti uštedu dragocijenog vremena, te smanjiti mogućnost greške.
Vaše Uputstvo za slanje setova IOS-a i opomena mailom je spremno za preuzimanje.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
Vaše Uputstvo za slanje setova IOS-a i opomena mailom je spremno za preuzimanje.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


Kontni plan REVICON i FEB!
Omogućen je izbor importa kontnog plana konsultantskih kuća FEB i REVICON!
09.02.2022
Omogućen je izbor importa kontnog plana konsultantskih kuća FEB i REVICON!
Poštovani korisnici,
U skladu sa Vašim zahtjevima, omogućili smo izbor preferiranog kontnog plana za import. Moguće je odabrati import kontnog plana konsultantskih kuća Revicon i Feb.
Da bi odabir preferiranog kontnog plana bio moguć, molimo Vas da najnoviju verziju programa jednostavno preuzmete putem aplikacije Element FRESH.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
U skladu sa Vašim zahtjevima, omogućili smo izbor preferiranog kontnog plana za import. Moguće je odabrati import kontnog plana konsultantskih kuća Revicon i Feb.
Da bi odabir preferiranog kontnog plana bio moguć, molimo Vas da najnoviju verziju programa jednostavno preuzmete putem aplikacije Element FRESH.
Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
08.02.2022
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije v22.02.1. pročitajte u nastavku:
PLATE:
- Promjene na platama u Republici Srpskoj,
- Kreiran ispis obrazca JS3100.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Korigovana procedura ispravka kalkulacije,
- Dodana mogućnost eksporta izlaza za vagu,
- Korigovan naziv fajla ispisanog iz Elementa, u nazivu fajla, umjesto dosadašnjeg formata FileNNN, stoji klasa, organizaciona jedinica i broj dokumenta,
- Dodan upit da dokumenti prilikom kopiranja preuzimaju isti broj koji su imali u prethodnoj godini,
- Omogućeno spašavanje partnera na formi dokumenta otpremnice po korisnicima programa,
- Dodana procedura za kreiranje otpremnica iz ugovora,
- Dodano novo grupiranje po "Razlogu povrata" na izvještaju 'Zbirni pregled prodaje robe',
- Dodana mogućnost odabira jednog artikla na izvještaju ' Zbirni pregled prodaje robe'.
ELEMENT:
- Ispravljena naredba za reklamirani fiskalni račun na uređajima Tremol,
- Ispravljeno kopiranje osnovnih baza za plate,
- Omogućeno da se na ispisima podesi samo jedan defaultni način (word, excel, pdf, print, e-mail),
- Dodati upiti na izvještaje word – excel – pdf – print, na ispisima na kojima su nedostajali.
FINANSIJSKA OPREATIVA:
- Prošireno polje redni broj stavke i omogućena pretraga po broju redne stavke na Ostalim finansijskim knjiženjima,
- Napravljeno slanje IOS-a i opomena (generisanih setova) direktno iz Elementa na e-mail partnera,
- Popravljena procedura za brisanje označenih knjižnih odobrenja.
GLAVNA KNJIGA:
- Dodana procedura za import novog kontnog plana za privredna društva za 2022. godinu
- Napravljena nova procedura za import novih konta u stari kontni plan preko .txt datoteka,
- Omogućeno da se može stornirati i nalog na kojem saldo nije nula zbog eventualnih grešaka,
- Korekcija totala i subtotala na ispisima iz glavne knjige u Excel-u,
- Provjera konta na stavci naloga prilikom odobravanja naloga.
STALNA SREDSTVA:
- Omogućen import inventure stalnih sredstava preko IMPASCII-ja ( po rednom broju stalnog sredstva),
- Dodana mogućnost da se radi inventura stalnih sredstava samo za jednu lokaciju – smještaj.
FRESH:
- Na novoj verziji Fresh v21.12.3 urađena je korekcija broja datoteka za preuzimanje.
PLATE:
- Promjene na platama u Republici Srpskoj,
- Kreiran ispis obrazca JS3100.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Korigovana procedura ispravka kalkulacije,
- Dodana mogućnost eksporta izlaza za vagu,
- Korigovan naziv fajla ispisanog iz Elementa, u nazivu fajla, umjesto dosadašnjeg formata FileNNN, stoji klasa, organizaciona jedinica i broj dokumenta,
- Dodan upit da dokumenti prilikom kopiranja preuzimaju isti broj koji su imali u prethodnoj godini,
- Omogućeno spašavanje partnera na formi dokumenta otpremnice po korisnicima programa,
- Dodana procedura za kreiranje otpremnica iz ugovora,
- Dodano novo grupiranje po "Razlogu povrata" na izvještaju 'Zbirni pregled prodaje robe',
- Dodana mogućnost odabira jednog artikla na izvještaju ' Zbirni pregled prodaje robe'.
ELEMENT:
- Ispravljena naredba za reklamirani fiskalni račun na uređajima Tremol,
- Ispravljeno kopiranje osnovnih baza za plate,
- Omogućeno da se na ispisima podesi samo jedan defaultni način (word, excel, pdf, print, e-mail),
- Dodati upiti na izvještaje word – excel – pdf – print, na ispisima na kojima su nedostajali.
FINANSIJSKA OPREATIVA:
- Prošireno polje redni broj stavke i omogućena pretraga po broju redne stavke na Ostalim finansijskim knjiženjima,
- Napravljeno slanje IOS-a i opomena (generisanih setova) direktno iz Elementa na e-mail partnera,
- Popravljena procedura za brisanje označenih knjižnih odobrenja.
GLAVNA KNJIGA:
- Dodana procedura za import novog kontnog plana za privredna društva za 2022. godinu
- Napravljena nova procedura za import novih konta u stari kontni plan preko .txt datoteka,
- Omogućeno da se može stornirati i nalog na kojem saldo nije nula zbog eventualnih grešaka,
- Korekcija totala i subtotala na ispisima iz glavne knjige u Excel-u,
- Provjera konta na stavci naloga prilikom odobravanja naloga.
STALNA SREDSTVA:
- Omogućen import inventure stalnih sredstava preko IMPASCII-ja ( po rednom broju stalnog sredstva),
- Dodana mogućnost da se radi inventura stalnih sredstava samo za jednu lokaciju – smještaj.
FRESH:
- Na novoj verziji Fresh v21.12.3 urađena je korekcija broja datoteka za preuzimanje.


NOVI MODEL OBRAČUNA PLAĆA U REPUBLICI SRPSKOJ ZA 2022.!
Za korisnike našeg programa pripremili smo UPDATE ELEMENTA sa implementiranim izmjenama u obračunu plaća u Republici Srpskoj.
01.02.2022
Za korisnike našeg programa pripremili smo UPDATE ELEMENTA sa implementiranim izmjenama u obračunu plaća u Republici Srpskoj.
Molimo Vas da svoju najnoviju verziju programa preuzmete putem aplikacije Element FRESH, a za Vas smo svakako pripremili i korisničko uputstvo kako biste što lakše savladali sve izmjene.
✅Link za preuzimanje uputstva za podešavanje obračuna:
Uputstvo za podešavanje novog modela obračuna plaća za RS
✅ Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!
✅Link za preuzimanje uputstva za podešavanje obračuna:
Uputstvo za podešavanje novog modela obračuna plaća za RS
✅ Ukoliko Vam je potrebna asistencija, ili imate dodatna pitanja, naš tim korisničke podrške je tu za Vas!


NOVI KONTNI PLAN 2022.!
Poštovani korisnici,
novi kontni plan je spreman za preuzimanje!
28.01.2022
Poštovani korisnici,
novi kontni plan je spreman za preuzimanje!
U skladu sa zakonskim promjenama, za korisnike Element-a pripremili smo izmijenjeni kontni plan za 2022. godinu.
Prateći jednostavne instrukcije koje smo obezbijedili za naše korisnike, u par koraka importujte izmjene ili kompletan novi kontni plan.
Korisničko uputstvo za import novog kontnog plana možete preuzeti u sekciji “Podrška“ – „Preuzimanje“, ili klikom na link za Uputstvo za import kompletnog kontnog plana ili Uputstvo za import pojedinačnih konta.
Ukoliko budete imali bilo kakvih nejasnoća ili nedoumica vezanih za uputstva, naš tim korisničke podrške Vam stoji na raspolaganju, a kontaktirati ih možete putem telefona 033 712 200 ili putem e-maila – podrska@5d.co.ba.
Prateći jednostavne instrukcije koje smo obezbijedili za naše korisnike, u par koraka importujte izmjene ili kompletan novi kontni plan.
Korisničko uputstvo za import novog kontnog plana možete preuzeti u sekciji “Podrška“ – „Preuzimanje“, ili klikom na link za Uputstvo za import kompletnog kontnog plana ili Uputstvo za import pojedinačnih konta.
Ukoliko budete imali bilo kakvih nejasnoća ili nedoumica vezanih za uputstva, naš tim korisničke podrške Vam stoji na raspolaganju, a kontaktirati ih možete putem telefona 033 712 200 ili putem e-maila – podrska@5d.co.ba.


5TH DIMENSION ZAPOŠLJAVA !!
ERP konsultant iz oblasti finansija i računovodstva.
02.12.2021
ERP konsultant iz oblasti finansija i računovodstva.
U potrazi smo za novim članom našeg tima koji bi aktivno preuzeo ulogu u analizi i istraživanju, te razradi poslovnih primjena informacionih sistema sa aspekta pozitivne zakonske regulative u oblasti finansija, računovodstva, poreskih propisa, izvještavanja i sl. Pored toga imao bi i angažman u našem internom knjigovodstvu.
Opis posla:
- praćenje zakona i propisa iz područja računovodstva, trgovine i ostalih fiskalnih propisa,
- aktivna suradnja i korespondencija s poreznom upravom, UIO, i svim relevantnim institucijama,
- računovodstveni konsalting klijenata,
- podrška u razvoju poslovno informacionih sistema,
- analiza postojećih rješenja u poslovno informacionom sistemu,
- aktivnosti iz područja edukacije djelatnika i korisnika,
- izrada mjesečnih izvještaja i završnog računa,
- obračun PDV-a i izrada poreznih prijava,
- svakodnevno knjiženje dokumenata,
- obračun plaće, priprema i predaja zakonom propisanih obrazaca,
- prijava i odjava radnika i sl.
Uslovi:
- VSS ekonomske struke (poželjno Certificirani računovođa),
- radno iskustvo 5+ godina na istim ili sličnim poslovima,
- dobro poznavanje računovodstvenog poslovanja, zakonskih propisa i porezne regulative,
- preciznost i analitičnost u radu, proaktivnost,
- napredno poznavanje rada na računaru: MS Office,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada u knjigovodstvenim paketima,
- spremnost za timski rad,
- komunikativnost.
Aplikaciju za posao i detaljan CV dostaviti preko portala www.mojposao.ba, putem opcije PRIJAVI SE NA OGLAS. Oglas ostaje otvoren do 20.12.2021.
Opis posla:
- praćenje zakona i propisa iz područja računovodstva, trgovine i ostalih fiskalnih propisa,
- aktivna suradnja i korespondencija s poreznom upravom, UIO, i svim relevantnim institucijama,
- računovodstveni konsalting klijenata,
- podrška u razvoju poslovno informacionih sistema,
- analiza postojećih rješenja u poslovno informacionom sistemu,
- aktivnosti iz područja edukacije djelatnika i korisnika,
- izrada mjesečnih izvještaja i završnog računa,
- obračun PDV-a i izrada poreznih prijava,
- svakodnevno knjiženje dokumenata,
- obračun plaće, priprema i predaja zakonom propisanih obrazaca,
- prijava i odjava radnika i sl.
Uslovi:
- VSS ekonomske struke (poželjno Certificirani računovođa),
- radno iskustvo 5+ godina na istim ili sličnim poslovima,
- dobro poznavanje računovodstvenog poslovanja, zakonskih propisa i porezne regulative,
- preciznost i analitičnost u radu, proaktivnost,
- napredno poznavanje rada na računaru: MS Office,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada u knjigovodstvenim paketima,
- spremnost za timski rad,
- komunikativnost.
Aplikaciju za posao i detaljan CV dostaviti preko portala www.mojposao.ba, putem opcije PRIJAVI SE NA OGLAS. Oglas ostaje otvoren do 20.12.2021.


NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
02.12.2021
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije pročitajte u nastavku:
ELEMENT:
- Ispravljeno pozicioniranje forme na robama, fakturama, dokumentima i partnerima.
OBRAČUN PLAĆA:
- Korekcija elektronskog fajla za banke (Virman: Svrha1 postavljen u pravu kolonu),
- Korekcija elektronskog fajla za više banaka (primalac se ponavljao u 2 kolone),
- Korekcija elektronskog fajla Turkish Ziraat banke, payment order postavljena na default iz uputstva,
- Korekcija reporta Ispis rekapitulacije sa virmana - Pripremne liste za popunjavanje virmana (sortiranje reporta sada radi tako da prvo sortira po računu sa kojeg se vrši plaćanje, pa onda po svrsi).
POS KASA:
- Za Mikroelektroniku u naredbu dodana linija Q gdje se šalje operater,
- Ispravljeno pozicioniranje POS kase nakon otvaranja prometa,
- Dodana nova opcija boniteta "Procenat".
BONITETI:
- Dodana 2 nova reporta "Prodana roba sa bodovima za kupca" i "Prodana roba sa bodovima za period".
RECEPTI:
- Promijenjena struktura fajla za export medicinskih sredstava.
ELEMENT:
- Ispravljeno pozicioniranje forme na robama, fakturama, dokumentima i partnerima.
OBRAČUN PLAĆA:
- Korekcija elektronskog fajla za banke (Virman: Svrha1 postavljen u pravu kolonu),
- Korekcija elektronskog fajla za više banaka (primalac se ponavljao u 2 kolone),
- Korekcija elektronskog fajla Turkish Ziraat banke, payment order postavljena na default iz uputstva,
- Korekcija reporta Ispis rekapitulacije sa virmana - Pripremne liste za popunjavanje virmana (sortiranje reporta sada radi tako da prvo sortira po računu sa kojeg se vrši plaćanje, pa onda po svrsi).
POS KASA:
- Za Mikroelektroniku u naredbu dodana linija Q gdje se šalje operater,
- Ispravljeno pozicioniranje POS kase nakon otvaranja prometa,
- Dodana nova opcija boniteta "Procenat".
BONITETI:
- Dodana 2 nova reporta "Prodana roba sa bodovima za kupca" i "Prodana roba sa bodovima za period".
RECEPTI:
- Promijenjena struktura fajla za export medicinskih sredstava.


NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija V.21.10.03 poslovno informacionog sistema ELEMENT.
22.10.2021
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija V.21.10.03 poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije pročitajte u nastavku:
ELEMENT:
- Na glavni meni dodana ikonica "Podrška" gdje su smješteni AnyDesk, TeamViewer i Zahtjevi za podršku, kao i ikonica "Upute",
- Napravljena provjera ID/PDV broja kod pokretanja Elementa, te ukoliko nisu ispravni (dužina broja, nije upisan broj ...) program izbaci prozor za ispravku brojeva.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Na interni izlaz dodani uslovi prodaje,
- Na stavci prenosnice - kolona "MP Cijena" postavljena formula koja upoređuje maloprodajnu cijenu na skladištu i cijenu na prenosnici, te je boji u žutu boju ako se razlikuju,
- Popravljen ispis robnih izvještaja za odabranu grupu artikala ako je grupa unijeta kao alfanumerička, a ne samo numerička,
- Promijenjeno polje "Porezni broj" na "PDV broj".
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Napravljena mogućnost generisanja samo za odabranu knjigu (Poreska evidencija - PDV prijava),
- Napravljeno da PDV prijava povlači PDV broj iz organizacione strukture - Firma,
- Napravljeno da e-kuf i e-kif povlači PDV broj sa organizacione strukture - Firma, polje PDV broj,
- Nije moguće odobriti PDV prijavu ako nema upisanog entiteta na organizacionoj strukturi - Firma,
- Omogućeno upisivanje fiskalnog broja na sljedećim dokumentima (IFA i IKO).
OBRAČUN PLAĆA:
- Napravljeno sortiranje elektronskog fajla (sortira se onako kako su unešeni virmani),
- Ispravljen broj žiro računa za ZZO KS prilikom generisanja virmana,
- Napravljen ispis rekapitulacije virmana u excel,
- Napravljena nova platna lista broj 32 kod koje u donjem dijelu ide logo preko čitavog lista (pečat).
UGOVORI O DJELU:
- Korigovan report "Pregled isplata", dodat JMBG broj, te omogućen ispis u excel.
ELEMENT:
- Na glavni meni dodana ikonica "Podrška" gdje su smješteni AnyDesk, TeamViewer i Zahtjevi za podršku, kao i ikonica "Upute",
- Napravljena provjera ID/PDV broja kod pokretanja Elementa, te ukoliko nisu ispravni (dužina broja, nije upisan broj ...) program izbaci prozor za ispravku brojeva.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Na interni izlaz dodani uslovi prodaje,
- Na stavci prenosnice - kolona "MP Cijena" postavljena formula koja upoređuje maloprodajnu cijenu na skladištu i cijenu na prenosnici, te je boji u žutu boju ako se razlikuju,
- Popravljen ispis robnih izvještaja za odabranu grupu artikala ako je grupa unijeta kao alfanumerička, a ne samo numerička,
- Promijenjeno polje "Porezni broj" na "PDV broj".
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Napravljena mogućnost generisanja samo za odabranu knjigu (Poreska evidencija - PDV prijava),
- Napravljeno da PDV prijava povlači PDV broj iz organizacione strukture - Firma,
- Napravljeno da e-kuf i e-kif povlači PDV broj sa organizacione strukture - Firma, polje PDV broj,
- Nije moguće odobriti PDV prijavu ako nema upisanog entiteta na organizacionoj strukturi - Firma,
- Omogućeno upisivanje fiskalnog broja na sljedećim dokumentima (IFA i IKO).
OBRAČUN PLAĆA:
- Napravljeno sortiranje elektronskog fajla (sortira se onako kako su unešeni virmani),
- Ispravljen broj žiro računa za ZZO KS prilikom generisanja virmana,
- Napravljen ispis rekapitulacije virmana u excel,
- Napravljena nova platna lista broj 32 kod koje u donjem dijelu ide logo preko čitavog lista (pečat).
UGOVORI O DJELU:
- Korigovan report "Pregled isplata", dodat JMBG broj, te omogućen ispis u excel.


IZMJENE NA MODULU 5D ELEMENT OBRAČUN PLAĆA
Poštovani korisnici,
Ovim putem Vas želimo obavijestiti da smo u proteklom periodu aktivno radili na izmjenama u poslovno informacionom programu 5D ELEMENT.
08.09.2021
Poštovani korisnici,
Ovim putem Vas želimo obavijestiti da smo u proteklom periodu aktivno radili na izmjenama u poslovno informacionom programu 5D ELEMENT.
Uveli smo niz novih funkcionalnosti i poboljšanja koja će Vam olakšati svakodnevno poslovanje sa programom. Ono na šta smo posebno ponosni jesu izmjene koje se odnose na modul 5D ELEMENT Obračun plaća.
Prilikom kreiranja izmjena, vodili smo se time da Vam omogućimo još brži i efikasniji obračun plaća uz minimalne potrebe za ručnim unosima. Izmijenili smo način generisanja virmana i sami izgled obračuna kako biste imali izuzetnu produktivnost i komfor u radu.
Molimo Vas da svoju najnoviju verziju programa preuzmete putem aplikacije Element FRESH, a za Vas smo svakako pripremili i korisničko uputstvo kako biste što lakše savladali sve izmjene. Korisničko uputstvo možete preuzeti u sekciji “Podrška“ – „Preuzimanje“, kao i Uputstvo za korištenje aplikacije Element FRESH.
Ukoliko budete imali bilo kakvih nejasnoća ili nedoumica vezanih za uputstva, naš tim korisničke podrške Vam stoji na raspolaganju, a kontaktirati ih možete putem telefona 033 712 200 ili putem e-maila – podrska@5d.co.ba.
Prilikom kreiranja izmjena, vodili smo se time da Vam omogućimo još brži i efikasniji obračun plaća uz minimalne potrebe za ručnim unosima. Izmijenili smo način generisanja virmana i sami izgled obračuna kako biste imali izuzetnu produktivnost i komfor u radu.
Molimo Vas da svoju najnoviju verziju programa preuzmete putem aplikacije Element FRESH, a za Vas smo svakako pripremili i korisničko uputstvo kako biste što lakše savladali sve izmjene. Korisničko uputstvo možete preuzeti u sekciji “Podrška“ – „Preuzimanje“, kao i Uputstvo za korištenje aplikacije Element FRESH.
Ukoliko budete imali bilo kakvih nejasnoća ili nedoumica vezanih za uputstva, naš tim korisničke podrške Vam stoji na raspolaganju, a kontaktirati ih možete putem telefona 033 712 200 ili putem e-maila – podrska@5d.co.ba.


FISKALNI UREĐAJI NOVE GENERACIJE
Pravilnikom o fiskalnim sistemima propisuju se performanse nove generacije postojećih modela fiskalnih uređaja koji će se proizvoditi i prodavati, pri čemu se zaustavlja daljnja proizvodnja i prodaja starih modela fiskalnih uređaja.
30.07.2021
Pravilnikom o fiskalnim sistemima propisuju se performanse nove generacije postojećih modela fiskalnih uređaja koji će se proizvoditi i prodavati, pri čemu se zaustavlja daljnja proizvodnja i prodaja starih modela fiskalnih uređaja.
U novoj generaciji postojećih modela fiskalnih uređaja implementira se nova tehnologija koja višestruko povećava tehničke mogućnosti fiskalnog uređaja i to u dijelu komunikacije sa serverom Porezne uprave gdje se omogućava korištenje 3G ili 4G mreže, za razliku od postojećih fiskalnih uređaja koji isključivo koriste 2G mrežu.Također, novi fiskalni uređaji omogućavaju ispisivanje QR koda na fiskalnom računu putem kojeg svaki građanin može izvršiti provjeru ispravnosti i validnosti svog fiskalnog računa uz pomoć mobilne aplikacije i provjeriti da li je njegov račun dostavljen na server Porezne uprave Federacije BiH.
Uskoro detaljnije informacije o novim fiskalnim uređajima u ponudi i njihovim performansama ‼️
Uskoro detaljnije informacije o novim fiskalnim uređajima u ponudi i njihovim performansama ‼️


IZMJENA ZAKONA O POREZU NA DOHODAK
U "Službenom glasniku Republike Srpske, broj 49/21", objavljen je Zakon o izmjenama Zakona o porezu na dohodak. Zakon stupa na snagu danas, 01.07.2021. godine.
01.07.2021
U "Službenom glasniku Republike Srpske, broj 49/21", objavljen je Zakon o izmjenama Zakona o porezu na dohodak. Zakon stupa na snagu danas, 01.07.2021. godine.
Navedenim Zakonom osnovni lični odbitak povećan je sa 6.000 KM na 8.400 KM godišnje, što iznosi 700 KM na mjesečnom nivou (umjesto dosadašnjih 500 KM). Pravo na umanjenje osnovice poreza na dohodak za iznos osnovnog ličnog odbitka imaju svi zaposleni u Republici Srpskoj.
Svim korisnicima 5D ELEMENT programskog rješenja dostupna je nova verzija programa sa navedenim zakonskim izmjenama. Svoju verziju možete preuzeti putem aplikacije Element FRESH ili nas kontaktirajte na broj telefona 033 712 777.
Svim korisnicima 5D ELEMENT programskog rješenja dostupna je nova verzija programa sa navedenim zakonskim izmjenama. Svoju verziju možete preuzeti putem aplikacije Element FRESH ili nas kontaktirajte na broj telefona 033 712 777.


KNJIGA PRIHODA I RASHODA (KPR-1041)
Da li ste znali da iz 5D ELEMENT programskog rješenja imate mogućnost ispisa Knjige prihoda i rashoda ?
24.05.2021
Da li ste znali da iz 5D ELEMENT programskog rješenja imate mogućnost ispisa Knjige prihoda i rashoda ?
Knjiga prihoda i rashoda (Obrazac KPR – 1041) je knjiga koja se koristi samo u obrtničkim djelatnostima, a u kojoj se evidentiraju svi poslovni događaji koji za rezultat imaju priliv ili odliv novca bilo bezgotovinski preko banke ili gotovinski putem blagajne.
Knjiga je podjeljena u dva dijela i to na Prihode i Rashode.
o Na stranu prihoda unosi se promet na dan ostvaren u gotovini ili preko bankovnog računa.
o Kolona 11) - U gotovini (Dnevni promet gotovine).
o Kolona 12) - Preko poslovne banke (naplaćeni računi preko banke i Dnevni promet kartice).
o Kolona 13) - U stvarima i uslugama (ostvarene koristi kod kojih nije došlo do priliva novca već je dobijena stvar ili usluga od koje će imati koristi u daljem poslovanju – vrijednost koja se unosi jeste tržišna vrijednost koja bi se ostvarila u uobičajenom prometu na tržištu takvom dobijenom stvari ili pruženom uslugom).
o Kolona 14) – PDV u prihodima (ova kolona služi za evidentiranje pripadajućeg iznosa PDV-a sadržanog u iznosu evidentiranom u koloni 11) i koloni 12) pod uslovom da ste registrirani PDV obveznik.
o Ukoliko niste registrirani PDV obveznik onda kolonu 14) ne evidentirate jer izdati i naplaćeni računi ne sadrže PDV na Vašem izlaznom dokumentu.
o Na stranu rashoda unosi se odliv novca bilo u gotovini ili preko poslovne banke vodeći računa o vrsti rashoda i djelatnosti koja je registrirana.
o Kolona 15) - Ukupni prihodi su rezultat kolona (11+12+13-14).
o Kolona 16) - U robi i materijalu (Plaćena roba koja je zadužena kroz kalkulaciju ili materijal za koji će biti kreiran radni nalog utroška materijala).
o Kolona 17) - Bruto plaće zaposlenika (Unosi se ukupan trošak koji se odnosi na zaposlene kod obrtnika pod uvjetom da je do transakcije došlo putem poslovne banke).
o Kolona 18) - Plaćeni doprinosi poduzetnika (Unose se doprinosi koji se odnose na vlasnika obrta odnosno poduzetnika), prema važećim stopama doprinosa od propisane osnovice obrtnika.
o Kolona 19) - Ostalo (Unose se ostali rashodi koji su nezaobilazni u svakodnevnom poslovanju kao što su računi režija, zakupa, taksi, koje se ne mogu podvesti u robu ili materijal a služe u poslovne svrhe obrtnika).
o Kolona 20) - PDV u rashodima (unosi se pripadajući dio PDV-a na koji registrirani PDV obveznik ima pravo odbitka pod uslovom da je ulazni račun plaćen odnosno da je došlo do odliva novca bilo gotovinom ili preko banke tj. bezgotovinskim načinom plaćanja, a za pripadajući dio PDV na koji niste imali pravo odbitka ulaznog PDV-a a isti račun je plaćen onda u kolonu 20) ne unosite pripadajući dio PDV-a sa ulaznog računa već isto polje ostaje prazno).
o Ukoliko niste registrirani PDV obveznik onda kolonu 20) ne popunjavate bez obzira što je ulazni račun plaćen i dobiven od dobavljača koji je na računu iskazao PDV jer nemate pravo odbitka PDV-a po bilo kojoj stavci računa/fakture.
o Kolona 21) - Ukupni rashodi su rezultat kolona (16+17+18+19-20).
Knjiga je podjeljena u dva dijela i to na Prihode i Rashode.
o Na stranu prihoda unosi se promet na dan ostvaren u gotovini ili preko bankovnog računa.
o Kolona 11) - U gotovini (Dnevni promet gotovine).
o Kolona 12) - Preko poslovne banke (naplaćeni računi preko banke i Dnevni promet kartice).
o Kolona 13) - U stvarima i uslugama (ostvarene koristi kod kojih nije došlo do priliva novca već je dobijena stvar ili usluga od koje će imati koristi u daljem poslovanju – vrijednost koja se unosi jeste tržišna vrijednost koja bi se ostvarila u uobičajenom prometu na tržištu takvom dobijenom stvari ili pruženom uslugom).
o Kolona 14) – PDV u prihodima (ova kolona služi za evidentiranje pripadajućeg iznosa PDV-a sadržanog u iznosu evidentiranom u koloni 11) i koloni 12) pod uslovom da ste registrirani PDV obveznik.
o Ukoliko niste registrirani PDV obveznik onda kolonu 14) ne evidentirate jer izdati i naplaćeni računi ne sadrže PDV na Vašem izlaznom dokumentu.
o Na stranu rashoda unosi se odliv novca bilo u gotovini ili preko poslovne banke vodeći računa o vrsti rashoda i djelatnosti koja je registrirana.
o Kolona 15) - Ukupni prihodi su rezultat kolona (11+12+13-14).
o Kolona 16) - U robi i materijalu (Plaćena roba koja je zadužena kroz kalkulaciju ili materijal za koji će biti kreiran radni nalog utroška materijala).
o Kolona 17) - Bruto plaće zaposlenika (Unosi se ukupan trošak koji se odnosi na zaposlene kod obrtnika pod uvjetom da je do transakcije došlo putem poslovne banke).
o Kolona 18) - Plaćeni doprinosi poduzetnika (Unose se doprinosi koji se odnose na vlasnika obrta odnosno poduzetnika), prema važećim stopama doprinosa od propisane osnovice obrtnika.
o Kolona 19) - Ostalo (Unose se ostali rashodi koji su nezaobilazni u svakodnevnom poslovanju kao što su računi režija, zakupa, taksi, koje se ne mogu podvesti u robu ili materijal a služe u poslovne svrhe obrtnika).
o Kolona 20) - PDV u rashodima (unosi se pripadajući dio PDV-a na koji registrirani PDV obveznik ima pravo odbitka pod uslovom da je ulazni račun plaćen odnosno da je došlo do odliva novca bilo gotovinom ili preko banke tj. bezgotovinskim načinom plaćanja, a za pripadajući dio PDV na koji niste imali pravo odbitka ulaznog PDV-a a isti račun je plaćen onda u kolonu 20) ne unosite pripadajući dio PDV-a sa ulaznog računa već isto polje ostaje prazno).
o Ukoliko niste registrirani PDV obveznik onda kolonu 20) ne popunjavate bez obzira što je ulazni račun plaćen i dobiven od dobavljača koji je na računu iskazao PDV jer nemate pravo odbitka PDV-a po bilo kojoj stavci računa/fakture.
o Kolona 21) - Ukupni rashodi su rezultat kolona (16+17+18+19-20).


NOVA VERZIJA PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija V.21.04.04 poslovno informacionog sistema ELEMENT.
19.04.2021
Poštovani korisnici,
Dostupna je nova verzija V.21.04.04 poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Glavne karakteristike nove verzije pročitajte u nastavku:
ELEMENT:
- Dodani su logovi koji se mogu uključiti parcijalno na različite baze.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Dorađen izvještaj Starost lagera (dodana mogućnost ispisa nabavne vrijednosti nakon svakog perioda).
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Dodana mogućnost evidentiranja "Ostalih rashoda" direktno na izvodu (KPR 1041).
OBRAČUN PLATA:
- Dodana opcija obračuna plata po povlaštenoj osnovici (niskoakumulativne djelatnosti).
POS KASA:
- Onemogućeno dugme "Ispis FR",
- Na rekapitulaciji dodana kolona "Bonitetna kartica" kao sredstvo plaćanja,
- Dodana mogućnost da se zabrani inicijalizacija prilikom ulaska u POS kasu.
ELEMENT:
- Dodani su logovi koji se mogu uključiti parcijalno na različite baze.
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Dorađen izvještaj Starost lagera (dodana mogućnost ispisa nabavne vrijednosti nakon svakog perioda).
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Dodana mogućnost evidentiranja "Ostalih rashoda" direktno na izvodu (KPR 1041).
OBRAČUN PLATA:
- Dodana opcija obračuna plata po povlaštenoj osnovici (niskoakumulativne djelatnosti).
POS KASA:
- Onemogućeno dugme "Ispis FR",
- Na rekapitulaciji dodana kolona "Bonitetna kartica" kao sredstvo plaćanja,
- Dodana mogućnost da se zabrani inicijalizacija prilikom ulaska u POS kasu.


KOLIKO JE VAŽNO IZDAVATI I TRAŽITI FISKALNI RAČUN ?
Prema službenim podacima Porezne uprave Federacije BiH na dan 31.12.2020. godine na području Federacije BiH instalirano je ukupno 85.447 fiskalnih uređaja, putem kojih je u decembru 2020. godine evidentiran ukupan promet u iznosu 3.930.082.193,59 KM.
12.04.2021
Prema službenim podacima Porezne uprave Federacije BiH na dan 31.12.2020. godine na području Federacije BiH instalirano je ukupno 85.447 fiskalnih uređaja, putem kojih je u decembru 2020. godine evidentiran ukupan promet u iznosu 3.930.082.193,59 KM.
U odnosu na 31.12.2019. godine broj fiskalnih uređaja je veći za 9.682, a evidentirani promet u mjesecu decembru 2020. godine je manji u odnosu na decembar 2019. godine za 372.041.065,87 KM.
Svi obveznici koji posluju legalno u obavezi su da svaki pojedinačno ostvareni promet evidentiraju preko fiskalnog uređaja i kupcu izdaju račun. Izdavanjem računa nećete biti izloženi izricanju sankcija i mjera kao što su privremeno zatvaranje objekata i plaćanje visokih novčanih kazni.
Za neposjedovanje fiskalnog uređaja i neevidentiranje prometa i neizdavanje fiskalnih računa propisane su novčane kazne u iznosu od 2.500,00 KM do 20.000,00 KM za pravna lica, od 1.000,00 KM do 3.000,00 KM za odgovorno lice u pravnom licu, te od 3.000,00 do 10.000,00 KM za poduzetnike. Također i svi građani su u obavezi da za svaku kupljenu robu ili izvršenu uslugu traže fiskalni račun, te podsjećamo da je Zakonom o fiskalnim sistemima propisana novčana kazna u iznosu od 50,00 KM za kupce koji prilikom kontrole ne budu inspektoru pokazali fiskalni račun u krugu od 20 metara po napuštanju prodajnog mjesta.
Neizdavanjem fiskalnog računa i neevidentiranjem prometa povećava se siva ekonomija, smanjuje naplata javnih prihoda i umanjuju sredstva za obrazovanje, penzije, invalidnine, zdravstvo, policiju, vojsku, pravosuđe i infrastrukturu. Neizdavanje fiskalnih računa negativno se odražava na postizanje kvalitetnijeg, sigurnijeg i ugodnijeg života svih građana.
Izbjegnite kazne, odaberite fiskalni uređaj koji Vam najviše odgovara i pozovite nas na broj 033 712 775. Ukoliko trebate pomoć prilikom odabira odgovarajućeg fiskalnog uređaja ili dodatne informacije, naš stručni tim će Vam rado pomoći.
Svi obveznici koji posluju legalno u obavezi su da svaki pojedinačno ostvareni promet evidentiraju preko fiskalnog uređaja i kupcu izdaju račun. Izdavanjem računa nećete biti izloženi izricanju sankcija i mjera kao što su privremeno zatvaranje objekata i plaćanje visokih novčanih kazni.
Za neposjedovanje fiskalnog uređaja i neevidentiranje prometa i neizdavanje fiskalnih računa propisane su novčane kazne u iznosu od 2.500,00 KM do 20.000,00 KM za pravna lica, od 1.000,00 KM do 3.000,00 KM za odgovorno lice u pravnom licu, te od 3.000,00 do 10.000,00 KM za poduzetnike. Također i svi građani su u obavezi da za svaku kupljenu robu ili izvršenu uslugu traže fiskalni račun, te podsjećamo da je Zakonom o fiskalnim sistemima propisana novčana kazna u iznosu od 50,00 KM za kupce koji prilikom kontrole ne budu inspektoru pokazali fiskalni račun u krugu od 20 metara po napuštanju prodajnog mjesta.
Neizdavanjem fiskalnog računa i neevidentiranjem prometa povećava se siva ekonomija, smanjuje naplata javnih prihoda i umanjuju sredstva za obrazovanje, penzije, invalidnine, zdravstvo, policiju, vojsku, pravosuđe i infrastrukturu. Neizdavanje fiskalnih računa negativno se odražava na postizanje kvalitetnijeg, sigurnijeg i ugodnijeg života svih građana.
Izbjegnite kazne, odaberite fiskalni uređaj koji Vam najviše odgovara i pozovite nas na broj 033 712 775. Ukoliko trebate pomoć prilikom odabira odgovarajućeg fiskalnog uređaja ili dodatne informacije, naš stručni tim će Vam rado pomoći.


ELEMENT FRESH
5th Dimension aktivno dorađuje i neprestano ulaže u razvoj aplikacije 5D ELEMENT tokom cijele godine i brzo je prilagođava kako zakonskim izmjenama, tako i obogaćuje funkcionalnim i tehnološkim unapređenjima.
05.04.2021
5th Dimension aktivno dorađuje i neprestano ulaže u razvoj aplikacije 5D ELEMENT tokom cijele godine i brzo je prilagođava kako zakonskim izmjenama, tako i obogaćuje funkcionalnim i tehnološkim unapređenjima.
Ono na šta smo posebno ponosni, jeste naš najnoviji iskorak u poslovanju – puštanje u rad sistema Element FRESH.
Šta je to Element FRESH?
Element FRESH je aplikacija za preuzimanje novih verzija programskog rješenja 5D ELEMENT i cilj aplikacije je da omogući korisniku što lakšu nadogradnju programa.
Kako funkcioniše aplikacija Element FRESH?
Pokretanjem aplikacije Element FRESH, odnosno pokretanjem procesa preuzimanja novih verzija datoteka, program će provjeriti verzije i ukoliko je potrebna nadogradnja preuzet će se nove datoteke sa servera 5th Dimension. Program preuzimanjem novih datoteka priprema 5D ELEMENT za nadogradnju, a sam proces nadogradnje će se izvršiti prilikom pokretanja programa 5D ELEMENT.
Kome je namijenjena aplikacija Element FRESH?
Aplikacija Element FRESH namijenjena je svim korisnicima programa 5D ELEMENT koji imaju zaključen ugovor o održavanju programskog rješenja.
Detaljno uputstvo za korištenje nove aplikacije, pronađite u dijelu „Podrška“ – „Preuzimanje“ ili nas kontaktirajte na broj telefona 033 712 777 za dodatne informacije.
Šta je to Element FRESH?
Element FRESH je aplikacija za preuzimanje novih verzija programskog rješenja 5D ELEMENT i cilj aplikacije je da omogući korisniku što lakšu nadogradnju programa.
Kako funkcioniše aplikacija Element FRESH?
Pokretanjem aplikacije Element FRESH, odnosno pokretanjem procesa preuzimanja novih verzija datoteka, program će provjeriti verzije i ukoliko je potrebna nadogradnja preuzet će se nove datoteke sa servera 5th Dimension. Program preuzimanjem novih datoteka priprema 5D ELEMENT za nadogradnju, a sam proces nadogradnje će se izvršiti prilikom pokretanja programa 5D ELEMENT.
Kome je namijenjena aplikacija Element FRESH?
Aplikacija Element FRESH namijenjena je svim korisnicima programa 5D ELEMENT koji imaju zaključen ugovor o održavanju programskog rješenja.
Detaljno uputstvo za korištenje nove aplikacije, pronađite u dijelu „Podrška“ – „Preuzimanje“ ili nas kontaktirajte na broj telefona 033 712 777 za dodatne informacije.


NOVE VERZIJE PROGRAMA 5D ELEMENT
Poštovani korisnici,
Izašle su nove verzije poslovno informacionog sistema ELEMENT.
05.04.2021
Poštovani korisnici,
Izašle su nove verzije poslovno informacionog sistema ELEMENT.
Pored izmjena vezanih uz nove zakonske odredbe, nove verzije programa također sadrže i brojne nove funkcionalnosti i poboljšanja koja će Vam olakšati svakodnevno poslovanje sa programom. Pored funkcionalnosti, promijenjen je i način ažuriranja programa za buduće nove izmjene i ispravke. Pročitajte ispod glavne karakteristike te poboljšanja po modulima:
ELEMENT:
- Napravljeno da se svaki modul može pokretati kao zaseban proces,
- U robno materijalno knjigovodstvo i finansijsku operativu dodane opcije izbora godine, naredbe za fiskalni uređaj i izmjena fiskalnog uređaja,
- Onemogućeno odobravanje dokumenta ukoliko je isti u procesu editovanja od strane drugog korisnika,
- Dodana mogućnost maximiziranja prozora (partneri; nalozi u Glavnoj knjizi; Stalna sredstva; Plate),
- Isključena mogućnost prekida započetog generiranja izvještaja,
- Promijenjen način rada sa pravima pristupa korisnika u programu,
- Dodana mogućnost kreiranja grupa sa pravima pristupa i dodjeljivanja korisnika u iste,
- Dodana je opcija samostalne nadogradnje programa (aplikacija Element FRESH),
- Na standardnim reportima za opciju ispisa u Excel napravljeno da se kreira nativni xlsx fajl umjesto txt fajla koji se učitavao u Excel,
- Na početnu masku programa dodana mogućnost pokretanja TeamViewer-a i AnyDesk-a.
IZVJEŠTAJI:
- Dodana mogućnost ispisa više izvještaja u isto vrijeme,
- Korekcija linija za potpise.
FISKALNI UREĐAJI:
- Dodana mogućnost serijskog ispisa fiskalnih računa,
- Dodana mogućnost serijskog ispisa reklamiranih fiskalnih računa.
- Dodana je mogućnost ispisa duplikata DI za Datecs fiskalne uređaje,
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Mogućnost povezivanja stavki povrata od kupca po otpremnicama iz prošle godine,
- Izmjenjen izgled izbora organizacionih jedinica (skladišta),
- Dodano brisanje i kopiranje više označenih dokumenata,
- Omogućeno pretraživanje organizacionih jedinica (skladišta) po dijelu naziva,
- Dodana mogućnost promjene datuma i datuma dospijeća izabranim dokumentima,
- Dodana opcija upisivanja maloprodajne cijene u planski cjenik na osnovu maloprodajne cijene sa Prenosnice,
- Dodani izvještaji minimalni TKM za FBIH i RS,
- Na kartici artikla dodana mogućnost pregleda kartice iz prethodne godine.
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Dodan ispis za Ostala finansijska knjiženja,
- Dodan export za elektronski KIF/KUF,
- Dodan novi izvještaj KPR-1041 Knjiga prihoda i rashoda,
- Dodana opcija za ručni izbor faktura iz prethodne godine na PDV prijavu.
GLAVNA KNJIGA:
- Dodana provjera datuma prilikom odobravanja naloga.
STALNA SREDSTVA:
- Dodana mogućnost računanja amortizacije po porezno priznatoj stopi i realnoj stopi amortizacije,
- Kod automatskog punjenja upisa stalnih sredstava podešeno da se ne pune sredstva sa datumom nabavke većim od datuma dokumenta,
- Kod automatskog punjenja amortizacije podešeno da se ne pune stalna sredstva sa datumom stavljanja u upotrebu većim od datuma dokumenta,
- Dodan je novi dokument - Inventura,
- Dodani novi izvještaji za inventuru.
OBRAČUN PLATA:
- Dodana mogućnost ispisa GIP obrasca po odjeljenjima,
- Dodana mogućnost eksporta GIP obrasca u XML datoteku po odjeljenima,
- Dodana opcija ispisa Rekapitulacije po odjeljenjima i za zarade koje nisu korištene u određenom odjeljenju,
- Dodana mogućnost zbirnog ispisa GIP obrasca,
- Dodan zbirni ispis isplata plata za UniCredit i Intesa San Paolo banke u Excel,
- Na izvještaj "Ispis rekapitulacije" dodana kolona Budžetska organizacija.
POS KASA:
- Mogućnost storniranja POS računa iz prošle godine,
- Dodana mogućnost spašavanja trenutnog POS računa (RAČUN U PRIPREMI),
- Omogućeno automatsko kreiranje prenosnice na osnovu dnevnog prometa kada je u pitanju diskontno skladište,
- Onemogućen unos stavke bez cijene,
- Dodan dodatni izgled POS-a sa povećanim ikonicama, dodatno prilagođen za touch ekrane,
- Omogućen ispis FR-a za NSC uređaje nakon što se kreira POS račun na osnovu MP računa,
- Dodana mogućnost uključivanja automatskog zaokruživanja cijena na 5 feninga prilikom davanja rabata,
- Dodana opcija na meniju Računi - Evidentiranje POS kupca (F10),
- Dodana mogućnost unosa rabata u iznosu.
RECEPTI:
- Promijenjen iznos isplate naknade za Kanton Sarajevo, a također je napravljeno da se naknada računa retroaktivno od početka 2020. godine (Odluka 05/2-33-5-6547/20 ZZO od 29.04.2020 godine).
ELEMENT:
- Napravljeno da se svaki modul može pokretati kao zaseban proces,
- U robno materijalno knjigovodstvo i finansijsku operativu dodane opcije izbora godine, naredbe za fiskalni uređaj i izmjena fiskalnog uređaja,
- Onemogućeno odobravanje dokumenta ukoliko je isti u procesu editovanja od strane drugog korisnika,
- Dodana mogućnost maximiziranja prozora (partneri; nalozi u Glavnoj knjizi; Stalna sredstva; Plate),
- Isključena mogućnost prekida započetog generiranja izvještaja,
- Promijenjen način rada sa pravima pristupa korisnika u programu,
- Dodana mogućnost kreiranja grupa sa pravima pristupa i dodjeljivanja korisnika u iste,
- Dodana je opcija samostalne nadogradnje programa (aplikacija Element FRESH),
- Na standardnim reportima za opciju ispisa u Excel napravljeno da se kreira nativni xlsx fajl umjesto txt fajla koji se učitavao u Excel,
- Na početnu masku programa dodana mogućnost pokretanja TeamViewer-a i AnyDesk-a.
IZVJEŠTAJI:
- Dodana mogućnost ispisa više izvještaja u isto vrijeme,
- Korekcija linija za potpise.
FISKALNI UREĐAJI:
- Dodana mogućnost serijskog ispisa fiskalnih računa,
- Dodana mogućnost serijskog ispisa reklamiranih fiskalnih računa.
- Dodana je mogućnost ispisa duplikata DI za Datecs fiskalne uređaje,
ROBNO MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO:
- Mogućnost povezivanja stavki povrata od kupca po otpremnicama iz prošle godine,
- Izmjenjen izgled izbora organizacionih jedinica (skladišta),
- Dodano brisanje i kopiranje više označenih dokumenata,
- Omogućeno pretraživanje organizacionih jedinica (skladišta) po dijelu naziva,
- Dodana mogućnost promjene datuma i datuma dospijeća izabranim dokumentima,
- Dodana opcija upisivanja maloprodajne cijene u planski cjenik na osnovu maloprodajne cijene sa Prenosnice,
- Dodani izvještaji minimalni TKM za FBIH i RS,
- Na kartici artikla dodana mogućnost pregleda kartice iz prethodne godine.
FINANSIJSKA OPERATIVA:
- Dodan ispis za Ostala finansijska knjiženja,
- Dodan export za elektronski KIF/KUF,
- Dodan novi izvještaj KPR-1041 Knjiga prihoda i rashoda,
- Dodana opcija za ručni izbor faktura iz prethodne godine na PDV prijavu.
GLAVNA KNJIGA:
- Dodana provjera datuma prilikom odobravanja naloga.
STALNA SREDSTVA:
- Dodana mogućnost računanja amortizacije po porezno priznatoj stopi i realnoj stopi amortizacije,
- Kod automatskog punjenja upisa stalnih sredstava podešeno da se ne pune sredstva sa datumom nabavke većim od datuma dokumenta,
- Kod automatskog punjenja amortizacije podešeno da se ne pune stalna sredstva sa datumom stavljanja u upotrebu većim od datuma dokumenta,
- Dodan je novi dokument - Inventura,
- Dodani novi izvještaji za inventuru.
OBRAČUN PLATA:
- Dodana mogućnost ispisa GIP obrasca po odjeljenjima,
- Dodana mogućnost eksporta GIP obrasca u XML datoteku po odjeljenima,
- Dodana opcija ispisa Rekapitulacije po odjeljenjima i za zarade koje nisu korištene u određenom odjeljenju,
- Dodana mogućnost zbirnog ispisa GIP obrasca,
- Dodan zbirni ispis isplata plata za UniCredit i Intesa San Paolo banke u Excel,
- Na izvještaj "Ispis rekapitulacije" dodana kolona Budžetska organizacija.
POS KASA:
- Mogućnost storniranja POS računa iz prošle godine,
- Dodana mogućnost spašavanja trenutnog POS računa (RAČUN U PRIPREMI),
- Omogućeno automatsko kreiranje prenosnice na osnovu dnevnog prometa kada je u pitanju diskontno skladište,
- Onemogućen unos stavke bez cijene,
- Dodan dodatni izgled POS-a sa povećanim ikonicama, dodatno prilagođen za touch ekrane,
- Omogućen ispis FR-a za NSC uređaje nakon što se kreira POS račun na osnovu MP računa,
- Dodana mogućnost uključivanja automatskog zaokruživanja cijena na 5 feninga prilikom davanja rabata,
- Dodana opcija na meniju Računi - Evidentiranje POS kupca (F10),
- Dodana mogućnost unosa rabata u iznosu.
RECEPTI:
- Promijenjen iznos isplate naknade za Kanton Sarajevo, a također je napravljeno da se naknada računa retroaktivno od početka 2020. godine (Odluka 05/2-33-5-6547/20 ZZO od 29.04.2020 godine).


NEMA IZMJENA ROKOVA ZA PREDAJU PDV PRIJAVA
Iz UIO BiH podsjećaju da se na iznose indirektnih poreza koji nisu uplaćeni u zakonskom roku i na propisani račun, plaća zatezna kamata po stopi od 0,04 posto dnevno za svaki dan zakašnjenja.
01.05.2020
Iz UIO BiH podsjećaju da se na iznose indirektnih poreza koji nisu uplaćeni u zakonskom roku i na propisani račun, plaća zatezna kamata po stopi od 0,04 posto dnevno za svaki dan zakašnjenja.
Iz Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine saopćeno je da nema rokova kada je u pitanju predaja prijava poreza na dodanu vrijednost (PDV) i plaćanja istog te podsjećaju obveznike uplate indirektnih poreza da se u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost BiH PDV i dalje plaća najkasnije do 10. u mjesecu za prethodni mjesec.
Iz UIO BiH podsjećaju da je odredbom člana 38. stav 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost definirano da je obveznik dužan obračunati PDV za odgovarajući porezni period na osnovu ukupnog prometa dobara ili usluga iskazanih u fakturama u tom poreznom periodu. Dalje je članom 39. koji definira podnošenje prijave za plaćanje PDV-a i plaćanje poreza, propisano da su obveznici dužni svoju PDV obavezu obračunatu za određeni porezni period navesti u mjesečnoj PDV prijavi i takvu PDV prijavu podnijeti do 10-og u mjesecu po isteku poreznog perioda. Dalje je odredbama člana 79. Pravilnika o primjeni Zakona o porezu na dodanu vrijednost koji definira plaćanje PDV-a, određeno da porezni obveznici plaćaju PDV najkasnije do desetog u mjesecu za prethodni mjesec.
Prema tome, u skladu sa svim prethodno navedenim, a kako nije došlo do izmjene navedenih zakonskih odredbi, porezni obveznici su PDV prijavu za određeni porezni period dužni podnijeti do 10. u mjesecu po isteku poreznog perioda, te izvršiti uplatu prijavljene obaveze također do 10. u mjesecu. Iz UIO BiH ističu da ukazuju i podsjećaju na obavezu plaćanja PDV-a do 10-og u mjesecu iz razloga što bi, zbog velikog broja informacija plasiranih putem medija o mogućoj promjeni roka za prijavljivanje i/ili plaćanje, pojedini obveznici mogli biti dovedeni u zabludu da su zakonom definirani rokovi pomjereni, što u konkretnom nije slučaj.
Iz UIO BiH podsjećaju da je odredbom člana 38. stav 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost definirano da je obveznik dužan obračunati PDV za odgovarajući porezni period na osnovu ukupnog prometa dobara ili usluga iskazanih u fakturama u tom poreznom periodu. Dalje je članom 39. koji definira podnošenje prijave za plaćanje PDV-a i plaćanje poreza, propisano da su obveznici dužni svoju PDV obavezu obračunatu za određeni porezni period navesti u mjesečnoj PDV prijavi i takvu PDV prijavu podnijeti do 10-og u mjesecu po isteku poreznog perioda. Dalje je odredbama člana 79. Pravilnika o primjeni Zakona o porezu na dodanu vrijednost koji definira plaćanje PDV-a, određeno da porezni obveznici plaćaju PDV najkasnije do desetog u mjesecu za prethodni mjesec.
Prema tome, u skladu sa svim prethodno navedenim, a kako nije došlo do izmjene navedenih zakonskih odredbi, porezni obveznici su PDV prijavu za određeni porezni period dužni podnijeti do 10. u mjesecu po isteku poreznog perioda, te izvršiti uplatu prijavljene obaveze također do 10. u mjesecu. Iz UIO BiH ističu da ukazuju i podsjećaju na obavezu plaćanja PDV-a do 10-og u mjesecu iz razloga što bi, zbog velikog broja informacija plasiranih putem medija o mogućoj promjeni roka za prijavljivanje i/ili plaćanje, pojedini obveznici mogli biti dovedeni u zabludu da su zakonom definirani rokovi pomjereni, što u konkretnom nije slučaj.


KAKO OSTVARITI POSLOVNI USPJEH?
Bez obzira radite li za drugoga ili za sebe, sigurno ste se zapitali koja je tajna poslovnog uspjeha? Istina je da univerzalnog „recepta“ nema. No, ovi zanimljivi savjeti za poslovni uspjeh sigurno daju dio odgovor. Pogotovo jer dolaze iz usta osnivača i
30.04.2020
Bez obzira radite li za drugoga ili za sebe, sigurno ste se zapitali koja je tajna poslovnog uspjeha? Istina je da univerzalnog „recepta“ nema. No, ovi zanimljivi savjeti za poslovni uspjeh sigurno daju dio odgovor. Pogotovo jer dolaze iz usta osnivača i
Jedan od njih je poznati britanski poduzetnik Richard Branson - jedini čovjek koji je uspio napraviti posao „težak“ nekoliko milijardi dolara u čak osam različitih industrija. Pitate se kako? Evo što on kaže.
#1 Ne uživaš u tome? Onda ne radi to
Kada na kraju dana podvučete crtu iza toliko sati upornog rada, truda i odricanja, bez kojih nema vođenja vlastitog posla, ipak morate osjećati zadovoljstvo i ponos. Baš zato jer to radite za sebe, a ne nekoga drugog.
#2 Ne možeš sve sam
Nitko od nas ne može biti stručnjak u svim područjima. Jedan od najvažnijih savjeta za poslovni uspjeh je okružiti se kvalitetnim ljudima s kojima ćete razvijati svoj posao.
#3 Makni strah i vjeruj u uspjeh
Promjene nisu jednostavne, pogotovo ako ste godinama „uljuljani“ u siguran posao kojim niste zadovoljni. U svakom trenutku možete to promijeniti - na vama je. Svi koji su osvarili poslovni uspjeh imaju jednu stvar istu - vjerovali su u sebe.
#4 Traži ne samo drugo, nego i treće mišljenje
Prije nego odlučite realizirati ideju, poslušajte što drugi misle o njoj. Zašto? Onaj tko želi ostvariti poslovni uspjeh mora znati slušati i uvažiti mišljenje drugih.
#5 Treba ti mentor
Čak i najuspješniji poslovni ljudi nekada su bili početnici. Zato, ne sramite se postaviti pitanja i tražiti savjete.
#6 Neka znaju za tebe
Budite vidljivi. To barem danas nije komplicirano. Branson tvrdi da se uvijek morate „pobrinuti da budete na prvoj, umjesto na posljednjoj stranici“.
#7 Dokaze čekaju sljedbenici, ne vođe
Jasna vizija i vjera u sebe - bez toga je teško postići poslovni uspjeh. Tako tvrdi i direktorica kanadske tvrtke u prehrambenoj industriji Luvo, Christine Day koja je upravo zahvaljujući ovakvom načinu razmišljanja pretvorila razvila međunarodnu kompaniju.
#8 Prije svega, budi čovjek
Dobar manager i direktor mora biti prije svega biti čovjek. Ako želi najbolje od svojih zaposlenika, tako im mora i pristupati. Primijenite ovo pravilo u komunikaciji s ljudima i gledajte kako se stvari mijenjaju.
#9 Uvijek razmišljaj o slijedećem koraku
Niste uspjeli zaposliti sve kandidate koje ste željeli? Melinda Emerson, osnivačica i generalna direktorica Quintessence grupe tvrdi da trebate ostati u kontaktu s njima. Nikad ne znate tko od njih vam može zatrebati.
#1 Ne uživaš u tome? Onda ne radi to
Kada na kraju dana podvučete crtu iza toliko sati upornog rada, truda i odricanja, bez kojih nema vođenja vlastitog posla, ipak morate osjećati zadovoljstvo i ponos. Baš zato jer to radite za sebe, a ne nekoga drugog.
#2 Ne možeš sve sam
Nitko od nas ne može biti stručnjak u svim područjima. Jedan od najvažnijih savjeta za poslovni uspjeh je okružiti se kvalitetnim ljudima s kojima ćete razvijati svoj posao.
#3 Makni strah i vjeruj u uspjeh
Promjene nisu jednostavne, pogotovo ako ste godinama „uljuljani“ u siguran posao kojim niste zadovoljni. U svakom trenutku možete to promijeniti - na vama je. Svi koji su osvarili poslovni uspjeh imaju jednu stvar istu - vjerovali su u sebe.
#4 Traži ne samo drugo, nego i treće mišljenje
Prije nego odlučite realizirati ideju, poslušajte što drugi misle o njoj. Zašto? Onaj tko želi ostvariti poslovni uspjeh mora znati slušati i uvažiti mišljenje drugih.
#5 Treba ti mentor
Čak i najuspješniji poslovni ljudi nekada su bili početnici. Zato, ne sramite se postaviti pitanja i tražiti savjete.
#6 Neka znaju za tebe
Budite vidljivi. To barem danas nije komplicirano. Branson tvrdi da se uvijek morate „pobrinuti da budete na prvoj, umjesto na posljednjoj stranici“.
#7 Dokaze čekaju sljedbenici, ne vođe
Jasna vizija i vjera u sebe - bez toga je teško postići poslovni uspjeh. Tako tvrdi i direktorica kanadske tvrtke u prehrambenoj industriji Luvo, Christine Day koja je upravo zahvaljujući ovakvom načinu razmišljanja pretvorila razvila međunarodnu kompaniju.
#8 Prije svega, budi čovjek
Dobar manager i direktor mora biti prije svega biti čovjek. Ako želi najbolje od svojih zaposlenika, tako im mora i pristupati. Primijenite ovo pravilo u komunikaciji s ljudima i gledajte kako se stvari mijenjaju.
#9 Uvijek razmišljaj o slijedećem koraku
Niste uspjeli zaposliti sve kandidate koje ste željeli? Melinda Emerson, osnivačica i generalna direktorica Quintessence grupe tvrdi da trebate ostati u kontaktu s njima. Nikad ne znate tko od njih vam može zatrebati.
